torsdag 7 juli 2011

Underbar sommar med Chippo och Casper


Hej alla hund älskare,
Hoppas alla mår fint idag, solen skiner äntligen och dags att ta en långpromenad med Chippo och Casper, har varit en otroligt seg och trött dag idag och hundarna har tyvärr fått mindre uppmärksamhet än vad dem skall ha. Mina pärlor. Känner mig som världens sämsta matte ibland. Usch. Skärpning nu alltså. Skulle ha tränat Casper idag och ännu en gång höll jag inte det jag lovade till honom, hoppas jag får tag i det imorgon så deras sommar blir fantastiskt. Känns inte alls roligt att veta att det inte är många dagar kvar nu med hundarna. Kommer kännas tomt och tråkigt igen. Vill gärna ha dem lite längre i alla fall så man får något annat att göra. Känns tungt att få lämna hundarna till mamma o pappa igen.
Därför är det dags att njuta av att dem är här och ha en mysig picknick tillsammans till helgen. Hoppas det blir fint väder. Dags att ta sin promenad med hundarna så uppdaterar jag igen när jag kommer in.

Hur har er helg och dag varit? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar