fredag 8 juli 2011

Chippo och Casper i Blekinge


Att vakna på morgonen att en brun liten underbar pojke kommer nosande på sängen och att öppna ögonen till en glad Chippo som viftar på svansen och ser så otroligt glad att han fått upp mig och fått sin kram och kärlek på morgonen gör en så otroligt glad, eller vad säger ni? Älskar att ha en sån underbar morgon. Han vaknar senare och senare på morgonen till min stora förvåning. Han är en sån härlig hund som man bara älskar och vill allt det bästa. Jag blir så glad av denna hund. 
Nu är det snart dags att sova för min älskling skall jobba i natt igen och han måste få sin sömn så han orkar upp. Han skall upp i natt och kämpa med att jobba medan lata jag och vovvarna får vila vidare. 
Hoppas ni alla får en toppen fredag kväll och en härlig helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar