söndag 19 juni 2011

Hunden, människans bästa vän


Många anser att människan tröstar bäst, att inte hundar alls tröstar när man inte mår bra eller när något har gått fel. Men en sak kan jag hålla fast och verkligen garantera. Hunden, världens bästa vän och dem finns hos dig i vått och torrt, i glädje och i sorg spelar ingen roll om du har ont, har förlorat jobbet, fått dåliga betyg i skolan hunden finns vid din sida och ger dig kärlek och tröst. Dem ger dig en glädje en person inte kan ge, dem kan ge lycka och känna sig älskad man kan även gråta ut vid hundens sida och dem kommer aldrig gå därifrån. Du kan få en puss när du känner att du behöver värme och dem lämnar aldrig din sida. Man skall vara lycklig för att ha denna bästa vän vid sin sida, man skall glädjas åt varje sekund man har med den bästa vännen. Det finns ingen annan som är som just din hund, det finns ingen annan som kan ta över din hunds plats, för din hund är en guld klimp, det kan jag lova att det är mina hundar. Jag har dem bästa vännerna och det finns ingen som kan ta dem i från mig. Ge din hund den kärlek den behöver för vet du, din hund ger dig dubbelt så mycket kärlek än vad du ger den.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar