lördag 11 juni 2011

En riktig Hund sommar


Vädret har spruckit upp och solen skiner över oss och det är bara att njuta. 
Ibland uppskattar jag verkligen detta väder, det är inte för varmt och inte kallt heller det är lagom. 
Idag är det en otroligt speciell dag, en dag som jag äntligen får ta igen tider som jag har missat. Mina små huliganer kommer äntligen idag med mamma och det blir en fullspäckad dag med massor av bus och härligheter. Får krama extra mycket på Chippo och Casper så dem verkligen vet att jag har ändå saknat dem väldigt mycket. Dum som jag är så har inte saknaden varit för stor eftersom jag lever med min underbara Sambo, men längtan efter dem 2 huliganerna finns. Men idag kommer dem och det blir så skoj att få träffa Mamma, Chippo och Casper. Min Sambo tycker detta kommer också bli underbart skoj för han har en liten saknad och kärlek till Casper, det vet jag. Man kan inte motstå den vackra hunden. 
Efter allt som hänt med Chippo och all oro som man har haft för honom kommer äntligen komma bort efter att få se honom, han får många pussar idag och kanske någon glädje tår. Kommer bli så skoj. 

Men som sagt, vet hur bra hundarna har det med mamma och pappa i Göteborg och jag har min älskling här så jag har ingen anledning att vara orolig eller sakna dem för mycket för jag vet att jag kommer få träffa dem och att dem nu skall vara här i några veckor. Underbart!
Det kommer bli mer uppdateringar eftersom jag har C.C här och det blir mer hund och många roliga äventyr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar