måndag 23 januari 2012

Hundar i Livet

Idag har det varit en mindre bra dag, hade hoppats och har längtat efter att få komma tillbaka till jobbet men magen var inte på min sida idag eller igår kväll. Usch för magvärk. Men imorgon med magvärk eller inte magvärk så skall jag till jobbet. Älskar att vara där och ägaren till hunddagiset är toppen och älskar hennes sätt att handskas med hundarna på. När jag skall skaffa hund så är det till henne jag skall gå på hundkurs etc. 
Tänkte ta med mig kameran imorgon och ta liten fina bilder på hundarna, hoppas dem samarbetar bara.

Casper har varit glad att ha mig hemma, det är så roligt att se hans glada humör efter en lång ledsam period. Det är inte lätt att vara en liten vovve och att förlora sin bästa vän. Men tiden läker sår och han kan sörja fortfarande men det har blivit lugnare och glädjen finns i hans ögon igen. Sörjer det gör alla fortfarande men livet går vidare och Chippo finns hos oss alla.

Nu skall jag vila magen igen, förresten, vad tycker ni om headern? Vist är den fin :) 



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar