tisdag 17 januari 2012

Härlig dag med härliga hundar

Två dagar har gått, två ganska trötta dagar men oh så roligt. Hunddagiset är en dröm plats, underbar chef, underbara hundar. Man blir så glad. Känns så skönt att träna varje dag, känns så skönt att vara kring underbara hundar. Tacksam att jag fick komma dit.
Det finns olika hundraser, en hel blandning av olika raser och personligheter. Visa utmärker sig bättre än andra och visa är bara sååå underbara. Finns så mycket att skriva om. Men väntar med det så får jag ta några bilder också. Bra va :)

Efter en lång dag med hundar så är det så skönt att komma hem till sin älsklings Casper. En lugn och skön hund som inte behöver leka med allt och alla. Underbara Casper.

Nu är det dags att äta något och mysa med Casper och min underbara Sambo som jag har saknat hela dagen.

Vi hörs imorgon igen :)

Ps. De kommentaret som har kommit in har jag svarat på, gå in på de rubriker som ni skrivit till så får ni svar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar