tisdag 10 januari 2012

Äntligen har det hänt


Idag har det varit en bra dag, har äntligen fått en praktikplats, och inte vilken praktiplats som helst utan på ett Hunddagis. Veckorna är räddade, längtar redan tills på måndag då jag börjar. Nu får jag vara runt hundar dygnet runt och det är drömmen som jag har haft länge. Är riktigt glad! Har ju varit på hunddagis tidigare och redan då älskade jag det jobbet, så varför inte praktisera med det och hoppas på att det blir grymt som jag känner på mig att det blir. Känns som en bra start på det nya året, eller vad säger ni? 
Nu är jag redo för en ny utmaning och nya hundar

Nu hoppas jag bara att snön försvinner för den är verkligen inte välkommen. Nackdelen med snö här nere är att det blir slask med en gång, Casper hatar att gå ute när det är slask och att promenera med en hund som hatar att bli blöt på det sättet är ingen lätt match. 
Han är envisare än en åsna. Dock har det fryst på och det är halt som en isbana. Hoppas att regnet tar bort allt snart. 
Har fått två frågor från 2 läsare, om ni läser detta som kommer jag svara på frågorna nu med en gång, har inte hunnit vara inne här på ett tag. Men kom ihåg jag glömmer inte er =) 

Jag kommer posta det inom några minuter, så håll ut mina kära underbara hundälskare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar