tisdag 23 augusti 2011

Nu är det igång igen


Nu är jag på benen igen och inspirationen att börja blogga har kommit fram. Det har varit dagar jag inte mått bra därför denna tråkiga icke uppdaterade blogg. Men det skall det bli ändring på. Jag har ju försökt att få er bloggläsare engagerade och för att få bloggen lite mer rolig. Men varje gång har jag inte lyckats skapa något roligt för er. Tråkigt tycker jag. 

Har det hänt så för er, när ni inte har någon hund vid din sidan så blir allt genast mycket tråkigare och du blir bunden hemma. Man har inte lust med den långpromenaden man planerade dagen innan, man sätter sig i soffan som en soffpotatis och vill inte röra sig. Jag är i den perioden, eller jag är alltid i den perioden när jag inte får ha mina hundar nära mig. Jag hatar att gå ute själv, det finns ingen med att promenera själv, det känns så meningslöst och tråkigt. 

Solen skiner och jag känner mig rörelse förhindrad. Vill gå ut men känner att det inte finns någon mening med det. Värmen stiger och vid 12 tiden då kanske det är alldeles för varmt för att gå ut, eller? 
Nu har detta inlägget handlat så värst mycket om hundar, men detta är bara starten och om någon minut laddar jag upp ett hund relaterat inlägg som ni kommer tycka om. 

Förresten om ni känner för det, kan ni lägga upp en kommentar om vad ni tycker om bloggen, vad som är bra och vad som är dåligt förklara gärna, ge bedömning från 1-5. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar