måndag 15 augusti 2011

Hundutställning i Ronneby 2011

Igår var det som sagt hundutställning här i Ronneby och woow vad roligt det var och vilka vackra hundar det fanns. Afghanhunden är i särklass den mest vackraste utställningshund. Den pälsen och ståtligheten den rasen har är ju bara så häftig. Det var en lyckad dag och det var verkligen en heldag att minnas.
Jag och min Sambo var där och njöt och hade en trevlig dag, hans hund intresse har verkligen vuxit och det glädjer mig. Vi stannade och tittade på finalen och Best in Show.

Best in Show 



1. Pudel



2. Afghanhund


3. Farao Hund


4. Portugisisk Vattenhund


Vackra hundar eller hur. I nästa inlägg kommer jag ladda upp mer bilder från igår.  

1 kommentar:

  1. Fina bilder du tagit från Ronneby. Hann inte med det i år annars är det en av mina favoritutställningsplatser!

    SvaraRadera