torsdag 27 oktober 2011

Saknar ord, älskar dig min underbara hund

Fy vill inte ha fredag den 28:e

Det kommer bli den värsta dagen i mitt liv, vill inte förlora min bästa kompis och min bebis. Fan va livet är orättvis.....
Att förlora sin bästa vän är som ett slag i magen och ett riv sår i hjärtat. Har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv... Livet känns som den har stannat och jag vet inte hur jag kan hantera denna sorg. Mår bara illa av tanken att jag inte får krama och skratta med mig älskade lilla bruna Clown som är så underbar.
Mitt hjärta är krossat, mitt liv känns som borta när du inte finns hos mig. Kommer jag någonsin skaffa en hund efter detta, jag tror att jag inte kan det. Livet utan honom kommer vara tyst, tomt och tråkigt. Kommer inte kunna säga ditt namn eller lära dig nya trix. 

Jag vet att vi gör det rätta för att göra slut på hans lidande, jag vill inte se min bebis lida alls, men ni skall veta att när jag ser hans glada humör, hans lekande och aktiva springande så gör det ännu ondare, jag vet inte hur jag skall klara av detta längre. När jag tänker tillbaka på den underbara tiden vi har haft så börjar tårarna spruta, han är ju den bästa hunden som finns, hur fan skall livet kunna gå vidare utan att han är här med mig, bredvid mig och tittar med sina vackra bruna ögon på mig. 

Tårarna forsar och jag vet inte vad jag kan säga längre mår bara så dåligt. 
En sak vet jag i alla fall, det är att Chippo kommer alltid finnas i mitt hjärta, nu och för alltid. En vacker dag skrattar jag med honom igen och han snor alla tidningar från mig igen. Fy fan för detta, kommer aldrig gilla den 28:e oktober mer.  

Älskar dig min underbara bebis Chippo du är mitt allt och mitt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar