söndag 16 oktober 2011

Höstens ger hundarna ny energi

Hösten, en härlig årstid med vackra färger, dock finns det lite negativt med denna vackra årstiden.
Älskar när färgerna ändras och jag märker på hundarna att humöret och energin har ändrats dem är mycket aktivare än dem brukar vara. Hur är det där ni bor, har hösten kommit ännu? Vad tycker era hundar om detta?
Tittade på en gammal film där jag och Casper var på utställning i Göteborg, GMBK har jag för mig det var. Denna utställning vann Casper över sin bror och jag glömmer aldrig hur sur vår uppfödare var för att Casper slog sin bror. Roliga minnen. Men undrar fortfarande varför hon blev sur för en sån sak. Nu startar en ny vecka och nya utmaningar och sökningar börjar, hoppas denna vecka ger något.

Jag undrar om någon av er läsare vet någon hundtidning i Göteborg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar