tisdag 11 oktober 2011

Hund på hotell

Hej Hund älskare,

Sitter och funderar här på hur många olika hotell runt omkring i världen som erbjuder att man kan ta med sig sin hund. Jag är inte erfaren inom detta, jag har endast sovit på hotell 1 gång i mitt liv och det var i London, eller närmare bestämt Barking i England. Detta hotell var ingen bra erfarenhet och jag vill kunna åka runt omkring i världen och kanske någon gång ta med mig min hund eller kanske bara åka ensam. Jag tycker dock att hotell kraven är ganska stora och man vill ju bo på ett hotell som ger en samma känsla som man har hemma. Inget grisit hotell som jag tyvärr fick uppleva under mina dagar i England. 
Kikade in på sidan http://www.topphotell.com/ och tyckte att dem hade en del att säga och hade många smarta ord som passar in på mig i alla fall i val av hotell. Som dem nämnde är standarden otroligt viktigt och man vill inte besöka ett sunkigt hotell rum som man betalat flera hundra eller tusen lappar för. Hur tycker ni bloggläsare att ett bra hotell skall vara?


2 kommentarer:

  1. Jag har haft min fair share av både sunkiga och fina hotell. Det viktigaste är inte för mig att det ser jättepåkostat och snyggt ut, utan att möblerna inte är för slitna, och att, framför allt annat, alla utrymmen är RENA och att sängkläder mm ser och doftar nytvättat.

    Det finns inget värre än hotell där täcket luktar gammal vind, och allt är smutsigt. :S

    SvaraRadera
  2. Sanna: Håller helt med dig, det behöver inte vara klass 5 bara det är trevlig miljö :)

    SvaraRadera