måndag 11 april 2011

Drömraser

Hej i varma vädret,

Nu sitter jag här igen, framför datorn och skall ställa en fråga till er läsare.
Alla människor eller dem flesta har en ras man drömmer om att få äga. Jag har många drömraser som bland annat
- Jakt Cocker
- Engelsk Setter
- Gordon Setter
- Alaskan Malamute
- Grand Danois
- Dobermann
- Bernen Sennen och många andra.

Man vill någon gång äga dessa raser, vilket jag vill. Jag vill i alla fall ha ägt dessa raser som jag har skrivit för dem är hundar som är precis det som jag vill att en hund skall vara. Aktiva och otroligt vackra raser. Även om jag har dem två mest underbaraste hundar av rasen Amerikansk Cockerspaniel som är den vackraste av alla raser, enligt mig. Amrisen är en ras jag vill ha i framtiden också!


Men som sagt vilka är er favorit (dröm) hundras/raser? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar