fredag 13 april 2012

Hundutställningar, Here we come!

Fick mitt ursnygga utställningskoppel idag, gissa om jag blev glad. Det var det snyggaste kopplet jag någonsin har ägt och nu är jag den ända som har ett sådant :) Fredag den 13:e släng dig i väggen, denna dagen är ju en bra dag :) Nu kommer jag och Zayo äga i ringen.





Jag måste ju såklart länka till den underbara tjej som har gjort dessa förhand. http://www.lisaochkira.n.nu/ är hemsidan där hon säljer allt möjligt och inte bara snygga utställningskoppel. Väntar nu även på ett annat koppel som jag har beställt från hennes hemsida. Är super nöjd och kommer självklart köpa mer fina saker som hon har gjort. 

Kom ihåg: Fråga om tillåtelse om ni vill Kopiera bilderna. Alla bilder på mina hundar ägs av mig och ingen får använda dem utan tillåtelse.

3 kommentarer:

  1. Vad fin din blogg är! Superfint med de skiftande bilderna längst upp :). Lilla Zayo, vad söt han är med sitt nya koppel! Hoppas allt er bra med er. Kram från Onyx och Jessica

    SvaraRadera
  2. Jättefin blogg ...
    Kram Karina

    SvaraRadera
  3. Halsbanden är mycket snygga och man kan verkligen rekommendera dom vidare:)

    SvaraRadera