tisdag 20 september 2011

Hösten är här igen och hundarna springer i skogen

Nu har hösten verkligen kommit, kallt och regnigt, eller kallt och soligt. Fast varför klaga, tycker hösten har något otroligt mysigt över sig även om kylan tränger sig in i varje vrå. Jag blir så stolt varje gång jag pratar i telefon med mamma och hon berättar om våra fantastiska duktiga huliganer. Skogspromenaderna som hundarna får är ju toppen för dem och speciellt friheten med att springa lösa. Duktiga hundar som man har så springer dem inte ifrån och dem är så duktiga, man kan inte bli mer än stolt eller hur?

Chippo och Casper ute i skogen med mamma, hon har även tagit dess fina bilder

Nu har bloggen stått i lä igen eftersom massa saker att göra och tänka på. Snart blir det flytt till Göteborg och då blir det mer spännande uppdateringar eftersom jag har mina vovvar med mig över allt. Jag skall försöka bli bättre på detta och jag har lite artiklar på lager som skall skrivas in i bloggen om bland annat fantastiska hundars reaktions förmåga när det händer saker etc. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar