torsdag 11 april 2013

Zayo, den elaka hunden

Det bor en djävul i Zayo, inte alltid men speciellt nu.
Igår gjorde jag en operation på ryggen vilket resulterade att jag inte får böja, anstränga eller göra hastiga rörelser. Detta tycker monstret är enormt roligt, han utnyttjar verkligen detta och gör dagen till ett helvete.

Man kan se i Zayos ögon att han tänker "nu jävlar matte skall vi ha skoj" typ som ungen i Family Guy om ni har sätt den. Idag har följande saker uppstått.

1. Sno husses tofflor som man inte får göra men tar chansen när matte inte kan ta den.
2. Papper som ligger på bordet. Sno det springa iväg, ignorera när matte säger till mig.
3. Sno handduken som jag ej får ha, ignorerar matte ännu en gång.
4. Ta matte i underläge och biter lite, med busig blick får jag göra allt. Eller?

Ja ni ser, det är en liten lista. Han älskar verkligen att ta chansen när man inte kan göra något... Mattes odåga!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar