torsdag 1 mars 2012

Hund fotografering på Hunddagis

Efter extremt snuvig och förskyld helg/vecka håller äntligen denna vecka på att ta slut. Vi är inne på mars nu och första dagen av mars är solig och underbar. Visst blir man glad?

Haft en solig och mysig helg/vecka trotts förkylningen. Har ju inte hunnit ladda upp bilderna för att visa hur det gick i Torsdags på mitt foto uppdrag. Jag är ju dock glad att jag blev sjuk efter fotograferingen och inte innan. Du skulle det vara pannkaka av alla bilderna.

Jag tänkte ta och visa er bilder jag har tagit, dock inte alla för 300 bilder är inte lätt att ladda upp här på bloggen, eller vad säger ni? Här kommer 3 av 6 delar av bilderna.




Bilderna är tagna av mig och kan ej användas om du ej fått ett godkännande av mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar