onsdag 22 februari 2012

Hund fotograf

Imorgon blir det uppdrag, ett uppdrag jag längtat efter. 
Jag skall till hunddagiset jag praktiserade på Stor och liten ute i Kärra. Kommer bli extremt spännande och jag hoppas att bildresultatet blir toppen. Vet hur jag vill ha dem men resultatet skall bara bli perfekt som vanligt. Kanske visar upp bilderna här imorgon och visar slutresultatet. Skulle vara extremt roligt att kunna bli en freelance fotograf inom hund fotografering, visst skulle det bli grymt. Älskar att ta kort och jag lär mig nya saker varje dag. Det är så roligt att fotografera hundar eftersom inte bilderna blir detsamma och det är en extremt stor utmaning. Det blir spännande.


Idag var det jobbmässa, kom dit med stora förväntningar men gick därifrån ganska nedstämd. Blev inte riktigt som jag trodde. Det kändes inte som en jobbmässa bara ett event för människor som har för mycket att göra. Nästan alla företag villa ha in CV via internet, har redan registrerat och känner att chansen är lika stor som förut. Jahap det blir att bara ta nya tag och hoppas att jobben kommer snart. Får underhålla mig så länge med att ta kort. Hur har er helg varit underbara läsare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar