torsdag 16 februari 2012

Mitt äventyr


Mitt äventyr, jag har inte varit på mitt dröm äventyr ännu. Men skall göra den inom en snar framtid. Att kunna åka iväg till Asien, gärna Nepal, Malaysia eller något annat spännande land och ta med sig sin underbara kamera och bara ta massor av vackra Naturfotografier. Deras underbara natur är magiskt, vackert och helt otroligt. Att vinna en underbar Canon och gå ut och vandra i Mount Everset är en dröm som jag vill skall komma till verklighet. Att titta på bilden nedan förklara ju allt och bevisar hur stor drömmen är. Jag skulle gärna vilja ta med hunden och bara ta massa fina bilder på honom också i denna vackra miljö, men tror han får vara hemma under denna långa resa. Hoppas på att drömmen går i uppfyllelse snart.


Jag är med och tävlar om en underbar pärla Canon en kamera jag länge drömt om att få äga och ta vackra äventyrsbilder med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar