onsdag 16 juli 2014

Ny Header!

Hej,

Nu har jag äntligen fått fina bilder att göra en header med. Vissa är upprepande och andra inte. Mina favoritbilder på en cover bild. Kan inte bli bättre, eller vad säger ni?!

Bilderna på Klara, Nova och Nelly har min storebror Markus tagit, han har verkligen lyckats bra med bilderna och jag måste verkligen be honom ta nya bilder på Zayo. Han vet verkligen hur man använder ljus och hittar alltid perfekt tillfälle att ta bilderna. Så var ju tvungen att använda dem bilderna.

Bilderna på Zayo och Casper har jag tagit. Min favorit Casper måste alltid vara med, annars fungerar inte bloggandet. Han är min älskling och han skall finnas här för alltid. Samma gäller min lilla bebis Zayo.

Så nu vet ni vem som tagit bilderna och ni vet vad som gäller här på bloggen, man får inte lov att använda bilderna utan mitt tillstånd.

Ha en strålande Onsdag kära vänner!


3 kommentarer:

  1. fina bilder på dina fyrbenta älsklingar!

    SvaraRadera
  2. Välkommen till vår blogg http://www.jemtcraft.blogspot.se/

    SvaraRadera