söndag 10 mars 2013

Agility here we come...

Efter många funderingar så har jag och min Sambo beslutat oss att börja med Agility så att vår hopptokiga Amris får utlopp på sina hoppiga och skuttiga fasoner. Han är verkligen född som Agility hund, så smidig, snabb och älskar att bara springa. Dock vill jag inte ta bort utställning från honom, men varför hoppa något när vi båda tycker det är roligt. Okej, jag ljög nu. Zayo är inte speciellt lycklig att gå på utställning och vara fin, inte riktigt hans grej. Men Agility kan jag garantera är han grej. Får se vart i Göteborg vi skall vara. Partille BK, GMBK, Nya Varvets hundskola. Ja det e dem jag funderar på men vet inte vilken som är bäst. Dock har jag för mycket dåliga erfarenhet med PBK men dem kanske har blivit mycket bättre. Vi får väl hoppas det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar