söndag 6 maj 2012

Zayo The Piraya

Jag har funderat över en sak sedan jag fick Zayo. En ganska rolig sak som cirkulerar i huvudet på mig. Jag har upptäckt att Zayos kennel borde ha satsat på fisk tema och inte Star wars tema. Zayos kennel namn borde bytas mot Starfighter till Piraya. Men varför skriver du så? Jo varför, han är en piraya. Han är som en bitande fisk som gärna biter allt och alla hela tiden över allt. Nej han är inte aggressiv, hans sätt att leka på.
Hans söta ansikte kan göra så att han blir kamouflerad till en hund, men inners inne är han en piraya.

Här väntar han på att få attackera sitt byte.... Mina tofflor.

Kom ihåg: Fråga om tillåtelse om ni vill Kopiera bilderna. Alla bilder på mina hundar ägs av mig och ingen får använda dem utan tillåtelse.

1 kommentar:

  1. Sarah-Miljana Zayo fors16 september 2012 kl. 23:33

    Haha jag har aldrig träffat någon annan med namnet Zayo, men hej på dig min fluffiga namnvän ;)

    SvaraRadera