lördag 26 februari 2011

Hundar i Livet



Hej alla Hund älskare

Hoppas ni är lika ivriga som jag att läsa och uppleva nya saker inom hund intresset.
Mitt namn är Jenny och driver denna bloggen, jag kommer skriva om allt mellan himmel och jord som har med hundar att göra. Jag kommer dela med mig av mina egna erfarenheter och uppdatera varje dag så mycket jag orkar så det kommer spruta bokstäver ur öronen.
Kommer skriva fram förallt om

  • Hundträning
  • Hundens beteende
  • Mina erfarenheter och upptåg med mina 2 Amerikanska Cocker Spaniel
  • Rekommendera om andra bloggar och böcker etc. 

Vill göra en liten research vad som kan vara intressant att veta inom hund området.
Skriv och berätta om er själva och era hundar så laddar jag upp det i bloggen i ett område som heter läsarnas hundar och hund erfarenheter. Skoj eller hur =)

Hoppas ni kommer älska bloggen och i nästa inlägg kommer jag att skriva om mig själv och mina 2 busar.

Ha det toppen så hörs vi
Hund kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar