fredag 21 september 2012

Nerverna är inte riktigt på plats och jag håller på att få spel

Imorgon gäller det!

En nervös tjej har planerat och fixat allt inför utställningen, jag hoppas att jag kan sova i natt. Det är bara en inoff. utställning så jag fattar inte varför jag är nervös, men det är något som gör att jag håller på att gå sönder. Kan det vara alla människor runt omkring? Orolig för att han skall säga till domaren när hon kollar honom? Ja jag är nervös för båda. Försöker att andas och ta det lugnt, hoppas att väder gudarna är på våran sida. Jag har räknat ut att det är ungefär 5-6 årsedan jag ställde ut en hund senast. Ett ganska bra tag sedan och kommer bli roligt men väldigt nervöst för våran debut. 


Håll alla tummar och fötter ni kan och hoppas att det går bra. Tänk om han skäller och gormar mot andra hundar =O Nee nu sätter jag igång igen. Är det någon mer som kommer på Partille BKs hundutställning imorgon? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar