måndag 16 juli 2012

Zayo en underbar men jobbig pojk.

Sommaren har verkligen varit upp och ner. Samma gäller Zayo.
Zayo har verkligen blivit jobbig och påfrestande, speciellt på Casper. Vet inte hur jag skall ta mig till med honom ibland. Kanske skall prata med en hundpsykolog eller något annat. Zayo är annars världens underbaraste lille kille när Casper inte är omkring. Man blir grå hårig...
Någon som vet hur man kan Lugna denna man får gärna maila mig så jag kan berätta mer och få massa tips och råd. Känner mig helt tom just nu.

Den 22 september skall vi äntligen börja med hundutställningar igen. Zayo skall göra debut och första tävlingen är en inofficiell utställning hos Partille BK. Kommer bli så roligt :) längtar.


Med detta inlägg testar jag från min Iphone.
Skall till Spanien nu på onsdag och måste testa om detta funkar så jag kan uppdatera där.

Hoppas att ni alla har en trevlig sommar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar